Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Σιαμπάνης: "Δεν ήξερες, δεν ρώταγες κ. Χατζησάββα"

Υπογράφει ο Βασίλης Σιαμπάνης
Πολιτευτής ΑΝ.ΕΛ. νομού Κιλκίς
Μετά από κοινοποίηση που έγινε στο γνωστό σε όλους μας Facebook από τον υπεύθυνο των Κρουσσών ν. Κιλκίς της Χ.Α για την κοπή της Πίτας της ΝΔ, έγινε σχόλιο από τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χ. Χατζησάββα προς το πρόσωπό μου λέγοντας «Με σερβιτόρο, ΑΝΕΛ Σιαμπάνη»

Πως όμως θα μπορούσε ένας πολιτευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων να έχει σχέση με την κοπή της πίτας της ΝΔ. Μα φυσικά απολύτως καμία αλλά… όπως γνωρίζουν πολλοί όμως, εκτός από Μηχανολόγος στη Β.Ι.Π.Ε. Κιλκίς ενίοτε δουλεύω και ως σερβιτόρος για να συμπληρώσω το εισόδημά μου.

Γι αυτό και…

Πρώτον: Την ημέρα που εσείς λέτε ότι δούλευα , εγώ προτίμησα να μην δουλέψω και να χάσω το μεροκάματο παρά να φέρω σε δύσκολη θέση, πρώτα από όλα το μαγαζί και τον εργοδότη μου που μου δίνει μία έξτρα εργασία, για να πάρω τα πολύ λιγότερα από τα 8000 ευρώ που παίρνετε εσείς ως βουλευτής, και δεύτερον για αυτά που θα άκουγα από τον Α. Γεωργιάδη (καλεσμένο της ΝΔ για την κοπή της πίτας) τον άνθρωπο που έβριζε τον Καραμανλή, τον Σαμαρά, και τον Μητσοτάκη και τώρα έγινε και αντιπρόεδρος τους. Δεν θα άντεχα και έτσι θα έπρεπε να μιλήσω φέρνοντας όπως είπα σε δύσκολη θέση όλους όσους προ είπα .

Και δεύτερον: Είμαι πολύ περήφανος που δουλεύω και Μηχανολόγος και σερβιτόρος και δεν είμαι σαν τα γνωστά κοράκια της πολιτικής που έγλυφαν προκειμένου να έχουν μία ωραία θέση σε ένα γραφείο.

Άλλη φορά λοιπόν όταν θα θελήσετε να σχολιάσετε για εμένα θα έπρεπε να ξέρετε ότι τα παντελόνια όπως θα λέγαμε, δεν τα φοράμε μόνο γιατί κρυώνουμε…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.